maanantai 23. syyskuuta 2013

Kissakaverikuva




 Tänään näin Sailan Saaripalsta-blogista kaverikuva-haasteen. Sailan kaverikuvat olivat hienoja.
Hmm... olen niin vanha , että minun aikanani ei koulussa kaverikuvia otettu, vain se mustavalkoinen ankea luokkakuva, jossa ollaan aika vakavan näköisenä paitsi, että Ossi näyttää kieltä (opettaja oli hänelle jälkeen päin vihainen... ) ja oma tukkani on ihan pystyssä, niinkuin aina oli...Suunnittelin  kissakaverikuvaa itsestäni ja jommasta kummasta kissasta, mutta kun olin jo pukeutunut yöpaitaan, en viitsinyt pyytää miestä sitä ottamaan... 


Onneksi meillä on näitä kissakavereta. Niinpä tässä kissoistani kissakaverikuva, joka on monta kertaa parempi kuin minun kuvani jomman kumman kanssa olisi ollut. Kuten huomaatte, kissat ovat paitsi kaveruksia, myös käsityön ystäviä. Kummallakin on oma peitto ja he  ovat olleet näin koko illan!




Miu Miu Nekku Neilikka


ja Rosvo Maaria, rakkailla kissoilla on  monta nimeä. <3 !











4 kommenttia:

Saila kirjoitti...

Ihanat kissakaverit <3

sirkkis kirjoitti...

Ihanat kissat mutta peitot niiden alla ihanampia.

mummeli kirjoitti...

Ihanat on kissat ja minkälaisen hienon peiton päällä kubattu! upeota niin kissat kuin kutimetkin.

Mun Tekemä kirjoitti...

Upea peitto!